First few days! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu First few days! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

First few days!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

02 April 2016 | Australië, Brookvale

Het is vandaag alweer zaterdag, ik ben nu 3 dagen in Beacon Hill.

De reis hiernaar toe is erg goed verlopen, ongeveer 20 uur vliegen voelt echt verschrikkelijk. De eerste 6 uur tot Dubai waren te doen, tot je daarna nog eens 13 uur mag vliegen tot Sydney. Met maar 3 uurtjes slaap en 20 uur vliegen kan ik je zeggen je voelt je moe en vies als je aankomt.

Ik werd opgehaald door moeder Shona, Bethan 4 jaar en Gemma nog geen 1 jaar. Bethan kwam al meteen aan rennen toen ze me zag en gaf me een knuffel. Bij de auto aangekomen bijna aan de verkeerde kant in willen stappen. Eindelijk thuis gekomen en rond geleid worden door Bethan. Kon ik mijn spullen uitpakken en mezelf settelen. Ik denk dat ik me hier erg thuis ga voelen, mijn eigen kamer en badkamer. Warm welkom door de familie!

De eerste paar dagen een beetje kunnen wennen en de kinderen leren kennen, Bethan vind het bijvoorbeeld niet leuk als ik gaat nee zeg, haar woorden, i don't like it as a visitor says no to me! Joseph is erg vriendelijk met zijn, please en thank you achter zowat elke zin en Gemma is gewoon te schattig voor woorden!

Vandaag alleen op stap geweest naar de mall, ik vergeet natuurlijk vanalles mee te nemen zoals een korte broek. Die is wel echt nodig met de 30 graden hier!!! Daarna met de bus naar manly beach gegaan, een prachtig strand ongeveer een half uurtje met de bus vanuit thuis.

Morgen ga ik samen met 3 andere aupairs naar Bondi Beach of Sydney in. Ik heb het prima naar mijn zin hier in Australië!!!

Ik mis jullie in Nederland ook wel hoor!!

  • 02 April 2016 - 11:14

    Rayden Elmendorp:

    Ik ben blij dat het je bevalt!! Ik ben super blij voor je! Hopelijk ga je nog een leuke en fijne tijd tegemoet...

    Ik hou van jou!

    Groetjes <3

  • 27 April 2016 - 16:41

    Patricia Wassing:

    Hey Jolien,

    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ik blij het hier in de gaten houden, om te lezen wat je zoal meemaakt in AUstralie ;)
    Veel plezier nog daar, en wie weet tot ziens.

    xx
    Patricia ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brookvale

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 8869

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: