Mijn Australië avontuur! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jolien Os - WaarBenJij.nu Mijn Australië avontuur! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Mijn Australië avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

29 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Na lang denken en discussies in mijn hoofd ga ik vandaag eindelijk mijn droom waar maken. Ik vertrek over ongeveer een uurtje richting Down Under.

In Juni heb ik de keuze gemaakt om via Travel Active als Aupair naar Australië. Ik heb daar een lief gezin met 3 kindjes.

Het meeste let ik op de kleinste 2, 1 jaar en 4 jaar.

21.50 vliegen, 15.30 vertrekken van thuis zodat ik zowiezo optijd en stressloos aankom! met dank aan lieve stiefmama Marlitta ♡

Afscheid nemen van papa, Marlitta, oma en nichtje Lieke viel toch minder zwaar dan ik dacht.

Daar zit ik nu dan helemaal alleen op schiphol bellend met liefste Denise (:

Ik ga proberen een soort van blog bij te houden, dus de volgende wat je leest zit ik aan de andere kant van de wereld!

AUSTRALIË HERE I COME!!!! ♡♡♡

  • 07 April 2016 - 19:25

    Herman:

    He.... deze had ik gemist!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: