Finish with amazing memories - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jolien Os - WaarBenJij.nu Finish with amazing memories - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Finish with amazing memories

Blijf op de hoogte en volg Jolien

11 Juni 2017 | Nieuw Zeeland, Balclutha

Hi friends,

Dit keer weet ik niet waar ik moet beginnen, er zijn mooie momenten maar ook zware momenten geweest.

De afgelopen weken zijn niet altijd even makkelijk geweest. Het moment, wat ik hoopte dat nooit zou komen, dat ik te horen kreeg dat oma ☆ er niet meer is, was het moeilijkste moment en gesprek wat ik gehad heb hier aan de andere kant van de wereld. Godzijdank kon ik vrijwel direct terug naar huis. Die week was ontzettend zwaar maar wat was ik blij om papa te kunnen knuffelen en bij de rest van mijn familie kon zijn! Ik hou ontzettend veel van jullie!!
Ik kan natuurlijk niet vergeten mijn ontzettend lieve vrienden. In bijzonder Denise, thanks babe ♡

Na 1,5 week thuis te zijn was het weer tijd om terug te reizen naar NZ. Het "gewone" leven weer proberen op te pakken. Dit is natuurlijk met vallen en opstaan! Ik kom er uiteindelijk, het heeft tijd nodig.

Even terug naar het begin, aankomen in NZ midden in de nacht. Van 30 naar 15 graden, wat is dat een omschakeling. Wonen in de middle of nowhere, dorpje zeker 20 minuten rijden met super uitzicht overdag en een prachtige sterrenhemel!

Farmlife is niet helemaal mijn leven maar dit zal hopelijk wel wennen. Gelukkig heb ik dan wel 2 lieve jongens om te verzorgen!

De afgelopen weken niet echt veel gedaan of gezien buiten mijn standaard weg naar school en terug naar huis, dit zal snel veranderen als ik eindelijk een auto heb om rond te rijden. Buiten het feit dat ik wel naar Tunnel Beach en Nugget point ben geweest met mijn nieuwe vriendinnetje Sarah. Ontzettend mooie views en beaches.

Thanks for reading my story my friends and speak to you soon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Balclutha

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: