Bye Bye Australia, hello New Zealand. - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jolien Os - WaarBenJij.nu Bye Bye Australia, hello New Zealand. - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Bye Bye Australia, hello New Zealand.

Blijf op de hoogte en volg Jolien

27 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Balclutha

Hi guys,

Alweer een tijd geleden dat ik wat geplaatst heb, al zijn er wel flink wat dingen gebeurt.

Even de hoogte punten, anders word het denk ik een verhaal van 20 pagina's! Laat ik beginnen met Adele.

Adele tickets gekocht in november, na bijna 4 maanden wachten is het toch echt zover. Samen met Jolien naar het Olympic stadium in Sydney, natuurlijk erg druk maar he normaal zou ik toch zo'n 10 uur van te voren daar zijn om goede plaatsen te krijgen maar met zitplaatsen is dit godzijdank niet nodig. om 6.30 aankomen en om 8 uur beginnen ( is later begonnen door de drukte en mensen die te laat waren )
Wat is Adele toch echt een goede artiest, haar stem en haar show waren beide gewoonweg prachtig!

Mijn Sydney bezoekjes zijn ook echte hoogte punten, ik blijf me daar toch echt beter thuis voelen dan dat ik in Brisbane gedaan heb. Sydney is een mooie en fijne stad om te zijn en als ik daar toch ben kan ik natuurlijk niet vergeten om even een snel bezoekje te brengen aan mijn oude gezin en vrienden! Ik mis Miss B en Little G toch echt wel! Uiteindelijk natuurlijk weer afscheid nemen, blijft moeilijk.

Port Stephens met Evelien, enkele uurtjes in de bus zitten en een hele dag samen met Evelien doorbrengen zonder ook maar even 5 minuten stil te hoeven zijn. 12 uur lang gesprekken over van alles en niets! Kameel rijden en trappen lopen en prachtig uitzicht. Super dag gehad, thanks babe!

Een van mijn beste dagen in Australië, SKYDIVE in Byron Bay. 5.30 in Brisbane city zijn om even snel naar Byron Bay te gaan. Ik ben nog nooit zo bang geweest als die dag, waarom kies ik ervoor om uit een f*cking vliegtuig te springen? Ben ik echt zo'n idioot? vast wel! Mijn gesprekken die ik had voor ik uberhaupt in dat vliegtuig zat. Uit eindelijk zit je daar dan, klaar om een vrije val te maken. Ik kan je zeker zeggen wat een geweldig gevoel is dat! prachtig om rustig rond te vliegen na de vrijeval. Prachtig uitzicht over Byron Bay en het zonnetje kwam ook nog even te voorschijn na een hele week regen!

Daarna is het toch echt tijd om afscheid te nemen van mijn vrienden en familie in Brisbane, visum loopt af. Ben alweer bijna 12 maanden van huis. Wie had dat ooit verwacht???

Naomi, mis je nu al! x

Bye Bye Australia, hopefully see you soon!

nieuw avontuur New Zealand.

x

  • 27 Maart 2017 - 20:12

    Hennita Milder:

    Hallo Jolien,

    Ik neem een petje voor je af. Ik hoor je nog zeggen van ik weet niet of ik het vol houd.Last van heimwee. Je bent nu een jaar verder en hebt heel veel mooie dingen gezien en ondernomen.Je bent een kanjer. Niemand kan je deze ervaring meer afpakken.
    We horen ook regelmatig van Thamara
    hoe het met je gaat. Geniet van je nieuwe avontuur en heb vernomen dat er nog meer plannen in het verschiet liggen.
    Ik wens je heel veel succes in Nieuw- Zeeland.

    Groetjes en kusjes,
    Hennita en Hans

  • 01 April 2017 - 17:44

    Herman:

    Wat een fantastische ervaringen toch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Balclutha

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 8853

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: