My Travel Adventure - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu My Travel Adventure - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

My Travel Adventure

Blijf op de hoogte en volg Jolien

09 Augustus 2016 | Australië, Brookvale

Hii guys,

Ik ben nu alweer iets meer dan 2 weken thuis in Sydney. Normale routine is weer terug na 1 week jetlagged kinderen te hebben en 1 week ziek te zijn. Alles is weer zoals normaal. Hoe fijn ik dit ook vind, hoe zenuwachtig ik ook was voor ik vertrok, kan ik niet wachten tot ik straks weer kan gaan reizen. Ik zal wat meer vertellen over mijn 3 weken travellen.

My first stop, Cairns. De eerste paar dagen waren dan ook geregeld voor ik vertrok, vliegticket, hostel, vervoer naar hostel. In Cairns moest ik er aan geloven om mijn trips te gaan plannen, dit heb ik dan ook netjes gedaan. Dag later meteen mijn eerste trip, snorkellen in the Great Barrier Reef! Dit was dan ook echt awesome! Ik kan nu eerlijk zeggen dat ik 2 turtles, 1 haai en Nemo heb gezien!!!

Next stop, Airlie Beach! Vanuit Airlie kun je naar de whitsundays gaan, dit wilde ik dan ook wel heel graag doen. Dit was iets wat ik nog niet geregeld had omdat dit eigenlijk niet in mijn planning (budget) past. Alsnog passend gemaakt en wat ben ik blij dat ik de Whitsundays heb gezien. Na een nacht opstap in Airlie weer vroeg op ( dankzij lieve Zoe ) om die boot op te gaan, total hungover but so much fun! Super uitzicht, prachtige witte stranden en amazing blauw water! Dit was gewoon echt super om te zien!

Next stop, Hervey Bay. FRASER FREAKING ISLAND! The place to go if you can! Ik kan je zeggen de BEST trip ever! Samen met 25 super mensen op weg naar een eiland, zelf offroad rijdend in een 4x4 met 5 Engelse nieuwe vrienden, mee zingend op muziek. Zwemmen in clear blue water van lake McKenzie or Eli Creek ( Hangover Creek ) of rennend door de regen naar Champagne Pools of whales zien vanuit Indian Head of iets van geschiedenis leren over Maheno Shipwreck of gewoon "genieten" van Goon/bier at the campsite. Fraser Island was just in one word AMAZING! Thanks for all those guys who made it unforgettable ♡

Next stop, Noosa. Noosa is een prettige plek om te zijn. Mooie views, prachtig strand. Hier ben ik gaan kanoën in de Everglades, 14 op dag 1 en 4 op dag 2. Super om te doen met de juiste mensen. Ergens in de middle of nowhere een bag goon drinken en kaartspellen spelen en savonds lekker rond het kampvuur zitten met een glaasje Goon of fles bier.

Last stop, Byron Bay. Byron Bay is gewoon een super plaats om te zijn, lekker rustig rond hangen in het hostel of even naar het strand. Ik ga zeker nog eens terug naar Byron Bay om alleen al te kunnen surfen hier! De relaxen sfeer die overal rond hangt daar. Super!!

Na 3 weken rond reizen en een super tijd te hebben moet er natuurlijk weer gewerkt worden, het normale leven is ook weer begonnen.

Lots of love xx

  • 09 Augustus 2016 - 12:05

    Herman:

    Prachtig verhaal. Om jaloers op te worden!

  • 09 Augustus 2016 - 13:37

    Denise:

    Superblij dat je het naar je zin hebt schattiee!!
    Kmisjexxx

  • 09 Augustus 2016 - 16:06

    Yolanda:

    Geweldig om te lezen dat je het zo na je zin hebt.dikke knuffel van ons uit Echt xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brookvale

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 8859

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: