NZ adventures! - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jolien Os - WaarBenJij.nu NZ adventures! - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jolien Os - WaarBenJij.nu

NZ adventures!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

24 December 2017 | Nieuw Zeeland, Balclutha

G'day mate!

Merry Christmas voor iedereen die dit leest ♡

Tijd voor een update, het is alweer 1 jaar en bijna 9 maanden geleden dat ik mijn spullen heb gepakt en ben vertrokken om aan de andere kant van de wereld een nieuw avontuur aan te gaan!

De afgelopen maanden zat vol met nieuwe mensen leren kennen, nieuwe plekken zien en werken maar ook op zijn tijd heimwee.

Van prachtig uitzicht at Milford Sound in Te Anua tot waterfietsen in Wanaka, skiën en uitgaan in Queenstown, mooie wandelingen in The Catlins, rond hangen in Dunedin met vrienden en Halloween vieren in Invercargill.

Het is nu weer langzaam tijd om mijn leven in mijn backpack te duwen en verder te gaan en dat begint in 4 weken. Het is weer tijd om terug naar Australië te gaan en de gezinnen daar te bezoeken en Naomi haar verjaardag te vieren.

Vanaf Australië vlieg ik op 5 februari door naar Thailand om samen met Lorraine rond te reizen en dan op 23 februari is het toch echt tijd om weer naar huis te gaan!

Ik kan met goed gevoel en zonder twijfel zeggen dat ik in 2 maanden weer thuis ben!

Thanks for reading again and see you soon!

Love, x


  • 24 December 2017 - 10:50

    Herman:

    Zo ontzetrend trots op je! Maar.....Time to come home!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Balclutha

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1679
Totaal aantal bezoekers 8845

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: