From Sydney to Brisbane and new experience. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu From Sydney to Brisbane and new experience. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

From Sydney to Brisbane and new experience.

Blijf op de hoogte en volg Jolien

03 Februari 2017 | Australië, Brisbane

Lieve vrienden,

Ondertussen is het alweer februari en zit ik alweer 10 maanden in Australië, wat vliegt de tijd om!

Er is in de laatste paar maanden veel veranderd. Van afscheid nemen van mijn Sydney familie tot aan visum voor New Zealand.

Zoals jullie al wisten ben ik van Sydney naar Brisbane gegaan. Nieuwe familie en nieuwe uitdaging. Mijn nieuwe familie heb ik weer 3 kinderen, 2, 4 en 6. Dit gaat/ging vrij moeizaam. Kinderen zijn niet de makkelijkste om mee samen te zijn, gelukkig ben ik niet snel bang voor een uitdaging ( sinds kort dan ). Met de dag gaat het steeds iets makkelijker. In de eerste weken/maand of 2 heb ik vrijwel fulltime gewerkt. Vrijetijd dan ook zoveel mogelijk benut, kleine uitstapjes naar 't strand of de stad in.

Kerstmis in Brisbane gevierd met mijn nieuwe familie, viel helaas een beetje tegen met de regen die er was maar we maakte er het beste van! Lekkere lunch en op mijn aanvraag toch naar 't strand geweest.

Nieuwjaar gevierd in Sydney, oude vrienden opgezocht en een paar dagen weer de backpacker uitgehangen. 12 uur wachten en zitten in de zon met Evelien om het vuurwerk te zien. Gezelligheid moet je dan zelf maken, toevallig zaten er enkele Nederlanders naast ons. Heerlijk om de Nederlandse nuchterheid even om je heen te hebben en keihard mee zingen met Nederlandse muziek in Australië!

Helaas is mijn leven hier niet altijd roze geur en maneschijn, het kleine stukje van het jaar waar ik erg tegen op zie. Het leven "vieren" hier in Australië. Het missen van het veilige en fijne familie gevoel en het toch echt even helemaal alleen voelen op deze wereld. Grote broer ik mis je nog steeds! ☆♡ gelukkig heb ik lieve Naomi leren kennen en hebben we het leven samen gevierd! Ook een super thanks voor my big sis Carolijn en lieve Denise.

Maar na regen komt zonneschijn en maak ik het leven weer super en dat doe ik dan met kleine uitstapjes naar het strand, waterparken en pretparken.

Wat mijn verdere reis plannen zijn zijn voor mezelf ook nog niet bekend, buiten dat ik sowieso vanaf 28 maart naar New Zealand ga want gisteren is mijn visum goed gekeurd!

Love you all lots! ♡

  • 03 Februari 2017 - 07:40

    Denise:

    Geniet ervan! Imissyou!

  • 03 Februari 2017 - 22:00

    Carolijn:

    Have lots of fun on your adventures, we're proud of you!
    Love you too little sis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 8855

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: