Long time no see! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu Long time no see! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Long time no see!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

05 December 2016 | Australië, Brookvale

Hi guys,

Ik heb al een tijdje niks meer geschreven maar dat wil niet zeggen dat ik niks gedaan heb.

Na mijn laatste trip (Byron Bay) heb ik natuurlijk niet stil gezeten. Mijn normale routine is er natuurlijk gewoon weer, kinderen aankleden, eten geven en weg brengen of de kinderen bezighouden. Mijn laatste vakantie was ook alweer enkele weken geleden. In deze vakantie ben ik ook op reis gegaan.

Melbourne: Melbourne was een interessant ervaring, voor 5 dagen even op en neer reizen. De graffiti straat, the Great Ocean Road, musea of the moving images, botanical gardens en niet te vergeten het cat café. 5 ongelooflijk drukke maar awesome dagen!

Op dit moment zit ik op mijn laatste paar dagen met mijn gezin hier. Alles is gereed, nieuw gezin in Brisbane en vlucht is geboekt. Alleen mijn koffer moet nog gepakt worden.

Afscheid nemen blijft het moeilijk van dit leven, afscheid van mijn vrienden, familie en deze mooie plek.

Ik heb hier in Sydney een geweldige tijd gehad met dank aan alle nieuwe vrienden en natuurlijk niet echt vergeten mijn geweldige familie hier. Ik ga iedereen hier ontzettend veel missen, het meeste natuurlijk de liefste kinderen.

Love x

  • 05 December 2016 - 10:08

    Rayden Elmendorp:

    Wat fijn dat je het leuk hebt gehad, Ik lees dit met veel smacht. Ik mis je,
    Liefs Rayden.

  • 05 December 2016 - 14:25

    Hennita Milder:

    Hoi Jolien,

    Je bent een aardige bezige bij. Leuk dat je het zo goed bevalt. Wel erg jammer dat je nu bij dit gezin weg moet. Het is toch een beetje je familie geworden. Hopelijk wordt je nieuwe gezin een net zo leuke familie voor je. Heel veel succes.

    Groetjes vanuit Druten,
    Hans, Hennita en Lynn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brookvale

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 8854

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: