Living my dream! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu Living my dream! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Living my dream!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

26 Juni 2016 | Australië, Brookvale

Hii people,

Nog steeds ben ik verbaasd over het feit dat ik op dit moment in Sydney zit. Aan de andere kant van de wereld, weg van alles wat ik ken en wat mij lief is. Ik had nooit gedacht dat ik dit avontuur ook echt zou aan gaan. Ik denk dat niemand dit had verwacht. Ik beleef zoveel dingen waar ik nooit van had durven dromen, nooit had verwacht ooit te doen.

Ik maak vrienden van over heel de wereld, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Brazilië. Je leert afscheid nemen van vrienden die weer naar huis gaan, zul je ze ooit weer zien?

Ik heb niet alleen nieuwe vrienden naar ook een hele nieuwe familie. Mijn gezin hier, nu na ongeveer 3 maanden kan ik toch eerlijk zeggen dat ik echt van ze ben gaan houden. Ik voel me niet meer een oppas of nanny nee ik voel me echt een grote zus voor de kinderen.

Ik sta op dit moment weer even voor me uit te staren naar de skyline van Sydney. Morgen ga ik opnieuw een avontuur aan en ga ik alleen naar Cairns en reis ik terug naar Sydney. Als ik terug ben vertel ik jullie hier natuurlijk alles over!

See/speak to you soon!! xx

  • 26 Juni 2016 - 09:18

    Lieke:

    Klinkt goed nichtje!! En veel plezier op je reisje nu:) Als je in Brisbane stopt, vergeet niet daar koala's te knuffelen in de koala sanctuary! haha ze zijn echt heel cute

    Kan niet wachten al je verhalen te horen over deze trip
    Liefsxx

  • 26 Juni 2016 - 14:40

    Herman:

    Spannend! Veel plezier! Als je maar de verstandige keuzes maakt...... ❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brookvale

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 8844

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: