Feeling blessed in Australia - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu Feeling blessed in Australia - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Feeling blessed in Australia

Blijf op de hoogte en volg Jolien

30 Mei 2016 | Australië, Brookvale

Hello there,

Het is weer een paar weken geleden dat ik iets op mijn blog hebt gezet, ondertussen al flink wat nieuwe indrukken en herinneringen gemaakt. Elke keer weer ben ik verbaasd dat hoe prachtig dit land is! Op elke plek vind je wel weer wat nieuws, of dit nu aan het strand is of in de middle of nowhere.

Of heel simpel je leert nieuwe mensen kennen, mensen in een coffeeshop herkennen je al of gewoon bij een tentje aan het strand "Long Time no see" ( weekje niet geweest ) te horen krijgen. Begin me toch langzaam een echte local te voelen.

Een weekendje Jervis Bay met vrienden en dan gewoon kangaroes langs de weg tegen komen en op de rem stampen en omdraaien, om even toch die amazing foto te kunnen maken of even iets langer op dat ene strand (Hyams Beach) blijven gewoon omdat deze toch iets mooier is dan de andere.

Al is het alleen al op het strand in bijvoorbeeld Dee Why of Freshwater zitten met een goed boek of samen met vrienden op het strand kletsen, daar zie je dan gewoon even een groep dolfijnen zwemmen op zo'n 3 meter van de surfers af.

Ik heb het volgens mij ergens over mijn eigen surfing lessons gehad, heb er nu 5 opzitten en ik vind het echt helemaal geweldig, ik ben er nog best goed in ( zoals Laura en Evelyn zeggen ben ik de Pro ) ook. Ik hoop dan ook dat ik uit eindelijk de echte feeling krijg om de golven te pakken zonder hulp.

Er gebeuren zoveel amazing en awesome dingen dat je bijna vergeet dat er ook nog wel eens dingen gebeuren die wat minder zijn, mijn telefoon bijvoorbeeld die het niet meer deed. Ben ik toch heel blij dat ik het super getroffen heb met mijn hostmom en ik haar oude iPhone kon lenen en na een paar dagen, een nieuw scherm en 300 dollar armer te zijn doet mijn geliefde Samsung het gelukkig weer.

Natuurlijk kun jij alle foto's en meer en deel van de gebeurtenissen volgen en zien op mijn fb.

Love you all lots and speak or see you soon xxx

  • 30 Mei 2016 - 13:09

    Herman Van Os :

    Mooi verhaal. Super dat je het zo naar je zin hebt!

  • 30 Mei 2016 - 14:18

    Rayden Elmendorp:

    Geweldig dat je je meer een échte local begint te voelen.

  • 01 Juni 2016 - 08:49

    Anique:

    Ik kan alleen maar zeggen; WAUWW! En jaloers ben ik zeker! Nog heel veel plezier meid! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brookvale

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 8856

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: