Starting to fall in love with my Aussie life! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu Starting to fall in love with my Aussie life! - Reisverslag uit Brookvale, Australië van Jolien Os - WaarBenJij.nu

Starting to fall in love with my Aussie life!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

02 Mei 2016 | Australië, Brookvale

Lieve mensen aan de andere kant van de wereld,

Ik zit hier nu iets langer dan 4 weken. De kinderen zijn weer naar school waardoor ik ook eindelijk echt in mijn ritme kan komen. Toch echt iedere dag om 10 voor 7 (ja papa, zonder moeite! ) naast mijn bed staan om mijn dag te beginnen. Bethan en Gemma klaar maken voor pre-school en daycare op maandag, dinsdag en woensdag. Donderdag en vrijdag de hele dag de kinderen vermaken. Echt spannend zijn deze dagen niet. Hier zal ik dan ook niet veel over te vertellen hebben.

Buiten dat ik op maandag, dinsdag of woensdag wel surf lessen wil gaan volgen. Hierover volgende keer wat meer, moet hier nog aan beginnen.

Weekenden hier zijn natuurlijk wel gewoon vrij, waardoor ik Australië kan gaan verkennen. Afgelopen weekend samen met 2 dutchies op pad geweest, auto gehuurd, opgehaald met Laurien en richting Sydney Central om Lotte op te halen, na ongeveer 3x hetzelfde rondje te hebben gereden omdat mijn navi dat aangaf, Laurien die naast mij zit te gillen dat ik "eerder" moet remmen en misschien eens niet de navi moet volgen omdat we ergens al meerdere malen langs zijn gekomen toch eindelijk aangekomen op Central.

En rijden maar naar Featherdale Wildlife park, wat dus inhoud wallaby's voeren, een smiley selfie gemaakt met een mijn nieuwe vriend the Wallaby en natuurlijk ook met een Koala op de foto gegaan!!! Daarna door naar de Blue Mountains geredenen de three sisters gezien. Prachtig uitzicht. Foto's zijn te zien op mijn Facebook of in de map foto's (:

Terug weg was natuurlijk ook echt geniaal, auto met bluetooth, IPod met foute nummer, 3 gestoorde dutchie girls en maar keihard mee zingen!!! Entertainment voor ons en onze toeschouwers.

Vorige week maandag was hier anzac day, dit is een soort van herdenkingsdag voor de soldaten, met een mis om 5:00 in de ochtend! waar ik niet aan meegedaan heb maar mijn gezin wel. In Sydney komt op die zelfde dag ook een parade om de soldaten die gevochten hebben in de eerste en tweede wereld oorlog te herdenken met nog overlevende soldaten. Deze parade heb ik voor een deel gekeken.

En natuurlijk niet te vergeten de Movie date die ik gehad met Bethan en Joseph, naar zootopia. Geniale film, Bethan vond hem zo eng dat ze op mijn schoot kroop en wegdook van de film.
En de Movie date met Laurien naar Jungle Book, leuke film! Nog niet gezien? Ik zou zeggen gaan, hij is echt awesome!!

Little Gemma der verjaardag gevierd, 1 jaar. Lekker lunchen en in het weekend een klein feestje in het park. Iedereen wat erg geïnteresseerd in waar ik vandaan kwam en hoe Nederland is.

Ik hou echt van mijn Aussie leventje!!!

Het staat allemaal een beetje door elkaar heen maar beter dan dit gaat een blog denk ik niet worden, ik hoop dat het een beetje te lezen is.

Voor de mensen die mij iets willen toesturen van een kaartje ofzo, email mij even voor het adres. Die zet ik liever niet openbaar. Jolienvanos@outlook.com.

Ik hoop dat het een beetje interessant is, ik hoor natuurlijk graag wat je ervan vinden!!

Ik mis jullie in NL natuurlijk ook wel hoor!!

xxx



  • 02 Mei 2016 - 12:29

    Hennita Milder:

    Hoi Jolien,

    Stuur mij even je adres door zodat ik je een keer een kaartje kan sturen.Je verslag is erg leuk.Je maakt lange dagen maar ik geloof wel dat het je bevalt daar. Groetjes van Hans ,mij en Lynn

  • 02 Mei 2016 - 13:58

    Opa Herman En Tonny:

    Leuk hoor geniet er maar van! Love you. gr.H&T

  • 02 Mei 2016 - 16:25

    Herman Van Os:

    Ik zie het al..... je hebt heimwee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brookvale

Jolien

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 8852

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: